- Το Business Plan καταρτίζεται από τη σύσταση και ίδρυση μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης Πρόκειται για μια μελέτη ανάπτυξης, για ένα σημαντικό «εργαλείο» επικοινωνίας, διαχείρισης και σχεδιασμού το οποίο καθοδηγεί την επιχείρηση σε διάφορες φάσεις με τέτοιο τρόπο ώστε να εντοπίζει και να ξεπερνά τα εμπόδια και τις δυσκολίες με την υιοθέτηση εναλλακτικών λύσεων. Διαμορφώνεται η γενικότερη στρατηγική της εταιρείας, προσδιορίζονται οι απαιτούμενοι επιχειρησιακοί πόροι και ο τρόπος λειτουργίας της ενώ πολλές φορές αποκτάει συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της . Ο βαθμός αποτελεσματικότητάς του εξαρτάται από το κατά πόσο η διαδικασία ανάπτυξης και το περιεχόμενο του είναι προσαρμοσμένα στο συγκεκριμένο επιχειρηματικό σχέδιο και οργανωτικό περιβάλλον της επιχείρησης καθώς επίσης και κατά πόσο σχετίζεται με τα συγκεκριμένα προβλήματα και στόχους της επιχείρησης μιας και δεν είναι μια διαδικασία που πρέπει και μπορεί να εφαρμόζεται πανομοιότυπα , στην ίδια έκταση και στον ίδιο βαθμό σε κάθε επιχείρηση.
- Το management ως η σύμβαση διαχείρισης ξενοδοχείου αποτελεί τη σύμβαση διαχείρισης ενός περιουσιακού αντικειμένου ή μιας περιουσίας που ανήκει στον κατά νόμο κύριο αυτής . Η κύρια παροχή των δύο μερών συνίσταται για τον μεν ξενοδόχο να παρέχει τη χρήση της επιχείρησης και την αμοιβή του επιχειρηματία που κάνει το management , για αυτόν δε που αναλαμβάνει να παρέχει τις υπηρεσίες του management να επιτύχει το συγκεκριμένο αποτέλεσμα που υπόσχεται, συνήθως την αναβάθμιση στην κλίμακας αξιολόγησης του ξενοδοχείου, την αύξηση των διανυκτερεύσεων, την προσέλκυση τουριστών από το εξωτερικό και την επιτυχή διεξαγωγή καλλιτεχνικών και αθλητικών εκδηλώσεων . Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό γνώρισμα της συμβάσεως διαχείρισης ξενοδοχείου είναι ότι σε κάθε περίπτωση ενώ την λήψη των αποφάσεων την έχει η εταιρία διαχείρισης , τον επιχειρηματικό κίνδυνο τον φέρει ο επιχειρηματίας-ξενοδόχος.
- Όπως και να έχει πρόκειται για δύο πολύ σημαντικά εργαλεία και καινοτόμα προϊόντα οργάνωσης και λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής μονάδας που κρίνονται πλέον απαραίτητα για την επιτυχή πορεία της επιχείρησης. Στις σχέσεις βέβαια των εμπλεκομένων μερών είναι φυσιολογικό να προκύψουν πολλά προβλήματα και νομικά ζητήματα (ρήτρες, θέματα εκπροσώπησης, καταγγελίας, δέσμευσης υπογραφής , ευθυνών και αρμοδιοτήτων , παρεπόμενες υποχρεώσεις ) τα οποία χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής και επιμέλειας και για τα οποία μόνο εμείς με την αντάξια εμπιστοσύνης σας συμβουλής μας μπορούμε να επιλύσουμε για εσάς και τα συμφέροντά σας.